En opgave sættes i gang…
For at give en idé om hvordan vi arbejder hos PlejeVikar, får du her en oversigt over de enkelte punkter i en bookingsituation.
Når en kunde lægger en vagt eller et vikariat hos os, lægger vi denne ind i vores bookingsystem. Når opgaven er indtastet, begynder søgningen på en vikar som er interesseret i vagten. Vagterne er tastet ind med de kompetencer som kunden ønsker for vagten. Dette resulterer i, at vores system oplyser hvilke vikarer som er til rådighed for vagten på det givne tidspunkt. Ud fra hver enkelt vikar, er der markeret, om vikaren tidligere har været hos eller ej.
Ud fra denne liste, ringer vi vikarerne op i rækkefølge, alt efter deres erfaring, hvor tæt de bor på opgaven, hvilke ønsker de selv har oplyst etc.
Når en vikar takker ja til en opgave, bookes denne i systemet og vi ringer kunden op og meddeler hvilken vikar som er booket til vagten.
Skulle det ske, at en vikar sygemelder sig eller af anden årsag melder fra på vagten, starter vores arbejdsgang forfra, for at finde en ny vikar.
Sker der ændringer i vagten (fx overtid) eller hvis du skal have kørselsgodtgørelse, skal du kontakte PlejeVikar hurtigst muligt, således at det kan udbetales med din løn.
Som vikar får du løn tirsdag i ulige uger.